Pink and Purple Bridal Make up

Salutaaaare!! Doaaaamne iar a trecut un car de ani de cand nu am mai postat nimic creatiiiv si interesant! :-< Nu o sa ajung niciodata departe daca tot aman lucrurile importante…imi sta in caracter sa aman lucrurile!! Nu lasa pe maine ce poti face poimainee!! Asta e devizaa mea!:)) De obicei ingras porcu in ajun si daca nu reusesc vad eu cum ma fofilez….ori renunt ori…las sa decida soarta:)) graaaav,fratilor voi sa nu faceti asa ceva! Eu nu am leac, am asta in sange si nu ma pot schimba , e bagat in ADN :)))

Per total sunt ok, sunt in pliina stresiune (inca nu imi vine sa cred ca a trecut si anul asta!!! O sa fiu anul III,licenta, invatat intens si toate rahaturile astea la care suntem supusi). Asta e…este o etapa prin care toti trebuie sa trecem…Daca acum vreo 9 luni eram in cautare de loc de stat in Bucuresti, acum sunt in cautare de Job in Bucuresti:)) eu intotdeauna am fost in cautare de ceva=)) Ahhh treaba grea astaa!!! Peste tot unde te duci :” Aveti experienta?” la care tu raspunzi(in GANDUL TAU):” Ce mamitzica ta experienta vrei sa am eu un student in anul 2,de 21 de ani?? Unde vrei sa fac experienta asta daca nu ma angajeaza nimeni!!! Banuiesc ca trebuia sa ies de la mama din burta cu experienta!! Sau probabil sa fac voluntariat de la gradinita ca pana acum sa am 15 masterate, 12 multinationale in care sa fi lucrat, 9 doctorate si vreo 30 de ani experienta!! Toate in 21 de ani=)))”….Dar cum nu poti spune intotdeauna ceea ce gandesti , ii spui frumos:” Da,am experienta. Am fost promoter part-time”. Wow, l-am dat pe spate=)) o sa ma accepte sigur….Life is harsh…

 

Asa, zilele astea am mai avut nitel timp si am hotarat sa mai faci un machiaj. Cu mov. Ma obsedeaza zilele astea machijurile cu mov. Pacat in poze pare roz ,dar JUR , e MOV!!!!:)))

 

DSC06333 jdjfhu page DSC06325

 

 

Ce amuzant mi se pare sa imi vad o adunatura de mutre de’ale mele asa stranse toate la un loc , din toate unghiurile si pozitiile=)) hahahahaaaa

Fratilor e vineri, merg si eu ACASAAAA!!! 2 zile, o viata de om , nici nu ma gandesc cate o sa faaac acasa! O sa dorm, o sa dorm si o sa dorm:)))

Sper sa va placa machiajul meu “miresicesc”!!

 

 

                                                                  Cheers, ADa ❤

3 thoughts on “Pink and Purple Bridal Make up

Leave a Reply

