De’ale verii…

1 august. Nu-mi vine sa cred ca am intrat deja in ultima luna de vara. Totul s-a dus atat de repede. Imi amintesc de parca ar fi fost acum 20 de secunde cat de mult asteptam sa se faca iunie, sa vina vara, vacanta si iata-ma acum ca mai sunt doar 2 luni de vacanta(1 de vara) si parca nu am realizat nimic. Sunt doar eu sau timpul trece ingrijorator de repede si parca nu apuci sa faci foarte multe lucruri. Eu ma stiu pe mine ca imi pun in minte atatea chestii si nu reusesc sa rezolv nici jumatate… Ce am facut eu pana acum? Pai nu mare lucru…am facut niste poze, am machiat miresici si fete frumoooaase , am reusit sa merg la piscina cam de 2 ori toata vacanta pentru ca ba a fost vremea de te facea sa te simti ca in Londra,ori nu aveam timp….Si asa am ajuns pe 1 august nu cu foarte multe amintiri de povestit nepotilor :))))  Acum vreo 3 saptamani am facut o sedinta foto din plictiseala si pentru ca bubuia oarecum creativitatea in mine….

 

IMG_2811 IMG_2813 _MG_2905 _MG_2973

 

 

Eu si naturaaa:)) Urasc faptul ca in Buzau nu prea ai locuri unde sa poti poza. Poti alege cateva parcuri, 2-3 cladiri parasite(dar deja e foarte fumata ideea) asu poti incerca varianta clasica de a te poza cu mobila prin casa sau cu peretele alb de pe hol , ceea ce pe mine nu prea ma “coafeaza” :))

 

  What I wore : 

  •    Bluza alba – Takko
  • Fusta cu fermoare frontale si imprimeu – H&M
  • Sandale nude – dEpurtat.ro 
  • Rochie maxi  – Local store
  • Pantaloni scurti cu talie inalta –  H&M
  • Maiou albastru – H&M
  • Colier – local store.
  • Cercel & elastic par – H&M
  • Floare par mov – Boscheti :)))))))(joke).

 

 

 Pozele nu le-am facut singura, bineinteles. Am fost insotita de  doua prietene , al caror machiaj a fost realizat de mine:D Ca si al meu de altfel :)))

 

page page 2

 

 

 

 O sa incerc ca in zilele urmatoare sa ma tin mai mult de blog pentru ca l-am lasat de izbeliste si nu imi mai aduce satisfactii deloc …:(

 

                                   Cheers. A.Da

 

DSCN3282

Leave a Reply

